trist | e-blogi.pl
_blog trist
Mania, dzieci, macierzyństwo . 2012-01-31

A więc, dobry wieczór ! Jutroo już do szkoły .. Nie chcę mi się :/ Jest dopiero 20:18 A ja przy słuchaniu takich samych piosenek co zawsze rozmyślam nad ... Macierzyństwem ! O co come on ?! Nie wiem samaa . Niby to normalne u dziewczyn w moim wieku, że dostają manie na małe dzieci, ale bez przesady tak jak ja mam ! Sny, noo muszę przyznać, że fajny ten sen z moim małym, słodziutkim bobaskiem :) Fajnie by było mieć taką swoją małą pocieche . Kurcze o czym ja myśę ? No, ale kurcze widząc w sklepie małe dziecko, które biegnie do mamy, sepleni i jest takie niewinne, bezradne, to aż mi się łzy w oczach kręcą i naprawdę to pragnienie się zwiększa . Jaak mam sobie z tym poradzić ? Nie chodzi mi, że teraz, że w tym wieku chcę [...], noo ekhem, NIE ! Chodzi mi o too, że po prostu taki fajny mały niemowlaczek jest taki sweet, jak to się mówi . (Ekhem o ślubie) ;pp . Noo więc jak mam sobie z tym poradzić ? Ciagle myślę o tych małych dzieciach, jak to będzie jak będę miała swoje .. Czy tee myśli i ta mania wgl kiedyś minie ? Jaak tak to kiedy ? Nie mówię, że to mnie męczy i wkurza, wręcz przeciwnie . Fajne to uczucie . No dobra, już nie zanudzam ;D Dobranoooc !


Cudowny sen ! ; D 2012-01-31

Mmm .. Cudowny sen :))
Bożee ! Mam manie na punkcie małych dzieci !
Coo się ze mną dzieje ?!
Kurcze tak mi odbija z miłości i tęsknoty, że masakra !
Ten sen .. Matko ! 
Piekny .. Ale się nie spełni !
Nie mogę do tego doprowadzić ! 
(bez skojarzeń !)
Narazie wiedzą o tym śnie dwie osoby (mama, Gośka),
Tzn coo się w nim działoo .
Powiem jeszcze może z trzem osobą i koniec .
Najważniejsze by opowiedzieć ten sen Skarbkowi, 
Ale nie mam jaak :( Wróć juuż!
Nie wytrzymujee bez Ciebie ! <3



Odpowiedz na pytania 2012-01-30

1. Kochasz mnie ?
2. Lubisz mnie ?
3. Kim dla Ciebie jestem ?
4. Jaka jestem ?
5. Co we mnie Cię wkurza ?
6. Co Ci się we mnie podoba ?
7. Jakie jest Twoje pragnienie dotyczące mnie ?
8. Jakie jest Twoje marzenie dotyczące mnie ?
9. Czy masz ze mną sny ?
10. Co jesteś w stanie dla mnie zrobić ?
11. Jaka piosenka Ci się ze mną kojaży ?
12. Czy wyobrażasz sobie życie beze mnie ?
13. Jaki kolor Ci się ze mną kojaży ?
14. W czym jestem najlepsza/dobra ?
15. Twoim zdaniem czego się boję ?
16. Co najbardziej lubię (ogólnie)
17. Czym Ci imponuje ?
18. Trudne pytania ?
19. Co chcesz mi powiedzieć ?
20. Co do mnie pasuje ? (muzyka, styl ubierania się itd.)

Koniec pytań ;pp
Proszę o dłuuugie odpowiedzi ;D
Dziękuję, jak komuś się chcę odpowiadać .
Odpowiadać proszę: 1. [...] 2. [...] 3. [...] (nie przepisywać pytań)


Mmm .. 2012-01-30

Rano otwierając oczy widzę rozświetlony pokój . Wspomnienia od razu wracają, jak to było lato, ciepło, jasno . Słońce powróciło, lecz jest zimno, ale i taak czeka się na lato, wakacje, na te kolejne niezapomniane chwile . Dzisiaj śniły mi się moje urodziny . Te które będą . Czerwiec .. lato . Spoglądając za okno na ten jasny poranek, no dobra południe, uśmiech sam się pojawia .Taak bardzo by się chciało wyjść z domu w krótkich spodenkach/miniówce .. z bluzką na naramkach/z krótkim rękawem, w trampkach i iść nad te niesamowite jeziorko, potem przez lasek 'na górkę', gdzie zawsze leżałam na kocu słuchając muzyki wpatrując się w chmury i marzyć .. Teraz ten obraz widzę taki sam, lecz koło mnie jedna osoba jest nowa . On .. Skarb <3 . Zauważyłam ostatnio, że ja jakoś dużo czuję . Sny są realistyczne, aż czuję co się tam dzieje, tak samo wyobrażenia . Ja czuję to wszytsko inaczej niż Wy ! Jeszcze nigdy się nie zdarzyło, by ktoś czuł to co ja . Może tym kimś jest on ? Nie wiem, ale wiem jedno . On jest jedyną osobą, której bezgranicznie ufam .



Ah ! Ah ! ;D 2012-01-29

Heejka :)
Jaak tam mija weekend ?
Jest dokładnie 14:50
Ja sobie siedze, piszę i słucham muzyczki 
(Jaak zwykle)
Wgl too czuję się jakbym się na nowo narodziła .
Jestem ciekawa co jest za oknem,
Choć codziennie wychodze z domu ..
Mam ochotę iść na pole, zacząć się na środku niego kręcić 
I wraz ze Skarbem przytulać się na trawie .
Masakara normalnie  <lol2>
Ale ja mam pomysły ;D
Ale too tylko pragnienia ..,
Które niestety z czasem mijają .
Eh .. tak bardzo chcę być w jego ramionaach ..
:):):)  <przytul>
Podobno sny się spełniają .
Ciekawe czy moje się spełnią ^^
Ah ! tyle ich byłoo =)
Życzę miłego końca niedzieli ;*
Pozdrawiam . serduszkoo - zakochanawariatka .


316. 2012-01-28

Aerosmith - I Don't Want To Miss A Thing - Po polsku

''1. Mógłbym nie spać tylko po to by słuchać jak oddychasz 
Patrzeć jak uśmiechasz się kiedy śpisz
Gdy jesteś daleko i marzysz

Mógłbym spędzić moje życie w tym słodkim poddaniu
Mógłbym zatracić się w tej chwili na zawsze
Cóż, każda chwila spędzona z Tobą
Jest chwilą, którą cenię

REF: Nie chcę zamknąć moich oczu 
Nie chcę zasnąć,
Ponieważ będę tęsknić, kochanie
I nie chcę nic stracić

Ponieważ właśnie kiedy śnie o Tobie
Najsłodszy sen nigdy nie wystarczy,
Wciąż będę tęsknić, kochanie
I nie chcę Cię stracić


2. Leżąc blisko Ciebie 
Słyszę jak bije Twoje serce
I zastanawiam się o czym śnisz
Zastanawiam się czy to mnie widzisz
Wtedy całuje Twoje oczy i dziękuję Bogu ze jesteśmy razem
I tylko chcę być z Tobą
W tym momencie na zawsze, na zawsze i na wieczność

REF: Nie chcę zamknąć moich oczu 
Nie chcę zasnąć,
Ponieważ będę tęsknić, kochanie
I nie chcę nic stracić

Ponieważ właśnie kiedy śnię o Tobie
Najsłodszy sen nigdy nie wystarczy
Wciąż będę tęsknić, kochanie
I nie chcę nic stracić


3. Nie chcę pominąć żadnego uśmiechu 
Nie chcę pominąć żadnego pocałunku
Cóż, tylko chcę być z Tobą
Właśnie tu z Tobą, tak jak teraz.

Chcę mieć Cię blisko
Czuć Twoje serce tak blisko mojego
I zostać tak w tej chwili
Na całą resztę czasu


REF: Nie chcę zamknąć moich oczu
Nie chcę zasnąć
Ponieważ wciąż będę tęsknić, kochanie
I nie chcę nic stracić

Ponieważ właśnie kiedy śnię o Tobie
Najsłodszy sen nigdy nie wystarczy
Wciąż będę tęsknić, kochanie
I nie chcę nic stracić''


315. 2012-01-28

Nie no masakra .
Znowu chora jestem :/
Ta szkoła jest strasznie zaraźliwa !
W podstawówce prawie nie chorowałam .

Sen miałam cudny ;D
Haha . Nie spełni się na 100 % ;pp

Tęsknie za Skarbeem !!! <3

Luty - będzie się działo:
9 lutego - dyskoteka szkolna
13 lutego - ferie ..
16 lutego - DWA MIESIĄCE Z NIM ! ;*


Pozdrawiam wszystkich :)



Kogo i jak kocham 2012-01-27

Siemankoo .
Dzisiejsza notka będzie o tym:
Kogo i jak kocham .

Na począeek .
Kocham dużo osób jak i większość was .
Mama, takla, rodzeństwo - w moim przypadku brat, babcia, dziadek, ciocia, wuja, kuzynostwo itd .
Oraz oczywiście chłopak/dziewczyna .
Ja mam jak już wiecie mojego Skarbaa (chłopaka),
Lecz i też 'koleżanki' można kochać - jak siosty .

Kocham:
- rodzina
- Skarb <3
- koleżanki (Agusia i Marzenka)
- zwierzęta
- muzyka 

Rodzina - moja ukochana 
Skarb - najważniejszy na świecie
Koleżanki - jak siostry, których nie mam
Zwierzęta - to jak członek rodziny
Muzyka - moje życie


film: ''August Rush'' 2012-01-26

Po tym filmie czułam się jakbym się obudziła i zaczęła na nowo żyć .
Coo doo aktorów ;D
Noo ten facet - ojciec Evana ..
Nie jest ani aż takim ciachem, nie jest także brzydki .
Fajny, ładny facet, który w jakiś sposób do siebie przyciąga .
Do tego śpiewa .. ładnie śpiewa :)
Ale coo tam będę pisać o aktorzee .
Ogólnie film boski ! <3
Jest dokładnie pokazane co czuje dana osoba .
łatwiej pokazać, wyobrazić sobie, niektóre uczucia niż zapisać,
Więc dlatego moja książka nie jest dobra .
Najlepsze sceny: wszystko co związane z matką i ojcem Evana .
Bożee ! Tee piosenki, jego głos ! <3
Nie wytrzymam ! Zaraz kurcze zacznę bujac w obłokach ;D
Dobraa lecee .  Haha . Paa . 



Coraz więcej kolorów dodaje się do mego życia,
Za każdym razem jak daje mi powód do szczęścia ! : )


312. 2012-01-26

Cześć .
Nareszcie w domu .

Dzisiaj wyjątkowo wróciłam o 13:00 
Bo jest rada pedagogiczna później .
Ogólnie w szkole nudy .
Skojarzeniaa ! Agaa dosyć na dzisiaj !

Dzień zaczął się dość ciekawie ..
Zobaczymy jak potoczy się dalej .
Wiem, miałam pisać dopiero na ferie,
Ale nie mogę się powstrzymać ;D
Wczoraj i dzisiaj próbowałam dodać nowe foty na photobloga,
Lecz jest jakiś błąd serwisu, czy coś i się nie da : (
Spróbuję jeszcze później .
A teraz .. siedze sobie, jem, słucham muzyki i piszę (jak zwykle)
Nic u mnie nowegoo się nie dzieje ^^
A taak wogóle too ściągnęłam sobie wczoraj film .
(''August Rush'')
Oglądamy go na religii, chodziaż nic nie jest związane z religią .
Oglądaliśmy narazie przez trzy lekcje ..
Jeszcze nie dokończyliśmy, a ja sobie w końcu,
Ze spokojem go obejrzę w całości =)

Może sny, marzenia, pragnienia, staną się rzeczywistością ?

Życzę miłego dnia :) Paa


Zakręcona ! Pomieszana notka 2012-01-25

Ah ! Te blogi .. Muszą działać !
Uzależnionia jestem od nich ;D

Ludzie widzą, że życie jest głupie, że jest pełne nienawiści, a ja widzę, że życie nie jest złe, że jest dużo rzeczy dobrych .. to Oni nie umieją żyć !


Najpiękniejsza data: 16.12.2011 !
Najpiękniejsza osoba: On <3
Najpiękniejsze chwile: Nasze długie rozmowy : )
Najpiękniejsze wspomnienie: Titanic z Nim ; *

- A co Wy uważacie za najpiękniejsze ?
  Piszcie =)

A teraz dwie sweetaśne pioseneczki ;*













Kocham + Kocham + Kocham = <333 2012-01-23

Dzisiejszy dzień mega !
Haha . Ile szczęścia mogą dawać normalne rozmowy z ukochaną osobą ;*
Dreszcze ! haha . Nie noo ja nie wytrzymam .


Piosenki + Skarb + Rozmowy + Dreszcze =
Mieszanka Wybuchowa <333


Kocham Życie !
Kocham Skarba !
Kocham Rozmawiać !
Kocham Śmiać się !
Kocham wymawiać jego imię !
Kocham o Nim myśleć !
Kocham o Nim śnić !
Kocham o Nim marzyć !


JULA !!! PREMIERA !!!! ;D ;* 2012-01-23

JULA - ZA KAŻDYM RAZEM !!! PREMIERA !!!







Nie maa too jaak na informie dodawać PIERWSZY teledysk
Mojej ulubionej piosenkarki na blogaa ;D


OBEJRZYJCIE ! BŁAGAM ! TO WAŻNE ! 2012-01-22






To sen ? Czy to dzieje się naprawdę ? 2012-01-22

'' Tylko Ty w moich snach
  Tylko Ty umiesz tak,
 Zaczarować mój świat ''

 ( Jula - Tylko Ty )


Nie myślałam, że kiedyś poznam taką osobę jak Marzena - taka moja siostra, 
Jak Mój Skarb - taki chłopak, który mnie pokocha na serio i ze mną wytrzyma .
Nie myślałam, że takie coś może być prawdą .
Ostatnio mi pisał: Uwierz, to nie sen ;D
Jeszcze nigdy tak bardzo nie pragnęłam się do kogoś przytulić jak do niego .
Jeszcze nigdy nie pragnęłam tak bardzo spotkania z kimś ..
Jaak właśnie z nimi (Marzena, Skarb, Artuur) .
Jaak mogę w to wszystko uwierzyć ? Jak mogę się przekonać ?
Tyle myśli na minute, że nie ogarniam :)
Nie wiedziałam, że nawet z mamą mogę w koncu pogadać o takich rzeczach .
Zaw
sze jej ufałam, ale teraz jakoś czuję, że dorastam,
Że powoli jestem coraz bardziej przekonana do tego co chcę .
Wiem jaką drogą mam iść, wiem jaak postąpić .
Wiem jak bardzo pragnę być z nim ..
Nie umiem, nie da się opisać tego co czuję .
To uczucie rozwala mnie od środka
I nie boli, lecz dzięki niemu się uśmiecham .


Zniszczona przyjaźń - masz wybór ? 2012-01-22

Dobry Wieczór .
Dzisiejsza notka numer 2 będzie o tym co było .
O tym ile mnie łączyło z dwiema dziewczynami
I jak szybkoo to minęło .

Chodziłam z jedną (G.) z nich do przedszkola i potem przez całą podstawówkę, a tą drugą (Z.) znałam dopiero z podstawówki . Znałyśmy się więc w trójkę długo  . Różnie to bywało jako małe dziewczynki . Doszło w końcu do tego, że w dzień na koniec szóstej klasy podstawówki się zaprzyjaźniłyśmy . Wszystkie dziewczyny z klasy pojechałyśmy do kina, po czym niektóre wróciły do domu i zostałyśmy: G., Z., taka jedna Ania (blondynka - hahaha), Decha, KK i ja (Decha i KK - wrogowie) . Oczywiście nie przepadałyśmy za tymi dwiema . Po seansie chodziłyśmy po sklepach, aż no taki głupi pomysł wpadł nam do głowy .., ale nieważne . Pozostało na tym, że nasza trójka + Ania pojechałyśmy do domu osobno i te dwie idiotki też . Wróciłyśmy . Tamte głupie zołzy znalazły se dwóch kolegów z naszej 'byłej' klasy i zaczęli nas wyzywać od lesbijek, niewiadomo dlaczego . Następnie Ania poszła do domu, z tymi głupimi straciłysmy kontakt i została znów nasza trójka . G. pojechała szybko do domu, noo i zostałam ja i Z. . Gadałyśmy i wgl jak to przyjaciółki . Tak się przyjaźniłyśmy przez całe wakacje . Stworzyłyśmy se klub (;D;D;D), logo, mam nawet bransoletkę która nas oznaczała :) Wymyśliłyśmy sobie nowe przezwiska: G. - Crayzolka, Z. - Rubi, Ja - EMOtka . Było mega . Obetnica .. złamana ? Najwidoczniej . Obiecałyśmy sobie, że nawet jak zacznie się szkoła to będziemy się nadal przyjaźnić, ale też się wszystko potoczyło inaczej na koniec wakacji . Ja miałam tego mojego byłego, z Rubi straciłam kontakt, ale z Crayzolką nie . Więc no zaczęła się szkoła - gmnazjum . Kontaktu nie mamy . Z Crayzolką jedynie się ostatnio spotykam, dzwoni do mnie i jakoś leci . Teraz ja mam chłopaka (<3), Crayzolka .. no buja się w kimś, a Rubi .. ? Niewiadomo . 

Taak to właśnie jest .
Jak bardzo szkoła może zniszczyć przyjaźń .
Mam taką koleżankę, która przez to, że zaczęła mieć chłopaka, to kumple się od niej odwrócili . 
Szczerze ? Dla mnie jest ważniejszy mój chłopak, niż kumple .
Too go kocham, a nie kumpli . 
Kumple .. w tych czasach, każdy się jedzie, a chłopaka się kocha i wie się, że on nie odejdzie tak szybko jak kumpel wypapla tajemnice .
Takie jest moje zdanie .


Marzenia 2012-01-22

wszystko o czym marzyłam/marzę - mam
wszystko czego pragnęłam/pragnę - jest na wyciągnięcie ręki, ale i taak nie dosięgam








Piosenka z hinduskiego filmu .
Shah Rukh Khan i Kajol to świetni aktorzy .
Za każdym razem gdy oglądamten film to płaczę .
Gorąco polecam .
''Dilwale Dulhania Le Jayenge'' czyli ''Żona Dla Zuchwałych''


Cooś Pięknego: 2012-01-21






Jak (x4) i nie ogarniam tego . 2012-01-20

Ten cały 'wiersz', czy co to tam jest too nie wiem coo .
Noo po prostu pisałam co mi do głowy przyszło,
Takie coś . Takie 'zdania' .
Naprawdę nie wiem co to jest co napisałam i widzę, że nawet
Nicc z tego nie wyszłoo .
Ale ja mam pomysły :| Kto mi to wytłumaczy ?



Jak kwiaty na polu, rozwianym wietrze
Jak płonący wiatr na górach rozkoszy
Jak wszystko co do okoła szczęście daje
Jak to wszystko co masz i dostajesz

Jak ostatnie dni Twojego spełnienia
Jak motyle kolorowe na łące zielonej
Jak to co czujesz i przestać nie umiesz
Jak to co Ci zawsze pomoże


302. 2012-01-20

Heej :)
Coo tam u was ?
U mnie noo jakoś, jakoś .
Piosenka, którą dodałam w notce '' 300. i przerwa . ''
Ciągle za mną chodzi ..
Ciągle i ciagle jej słucham, lecz nie wsłuchuję się za bardzo w słowa .
(Robiłam too jak ją znalazlam)
Dzisiaj była długa przerwa w szkole
Noo i dziewczyny (bo milismy potem w-f)
Noo byłyśmy przed szatnią i był tam mój były .
Stał tam ze swoją dziewczyną .
(Mamy w-f z 1a, 1e i my - 1c)
Stali objęci, przytulali się, śmiali, rozmawiali ..,
A jaa siedziałam na podłodze,
Włączyłam tą piosenkę,
Zamknęłam oczy i rozmyślałam .
Kilka razy się na mnie spojrzał, ale nie zwracałam na niego uwagi .
Czułam się dziwnie, a zarazem byłam zmęczona .
A taak odchodząc od tego tematu ..
Styl mojego życia jest dość dziwny .
Ciągle zadaje sobie pytanie, myślę nad tym,
Że jest tyle fajnych i ładnych dziewczyn, a mój Skarb wybrał właśnie mnie .
Jestem z tego szczęśliwa, lecz równoczenie mnie to dręczy .
Noo dobra .
Dosyć tych pierdół .
Czas iść spaać ;D Nie no żartuje, jest dopiero 17:55 .
Zjem sobie ze spokojem chleba, wypiję herbatę ..
I wezmę się za czytanie ''Romeo i Julia'' .
Naszaa nowa lektura =)
No i jakby inaczej posiedze se na gaduuuu ^^
Papa ;*


PS . Dziękuję Ci 'Camila', że odwiedziłaś mojego bloga .
Jeśli Ci się aż taak podoba to zapraszam do pisania ze mną: 
emotkaxddd@wp.pl ;]


Ulicaa .. 2012-01-18

Przechodząc sama przez ulicę (bez świateł) .. zamykam oczy, spoglądam czy jedzie samochód (przeważnie jedzie) .. przechodzę dalej . Mam ochotę wtedy stanąć na środku tej ulicy, spojżeć ostatni raz na niebo, chmury i umrzeć ze spokojem . Ten ostatni widok świateł samochodu i ciemność .. koniec . Too tylko mała oznaka słabości . Czy to oznacza, że się czegoś boję ? Nie chcę umrzeć, chcę żyć ! Dla bliskich, dla przyjaciół .. Dla Niego . Jaak mam się z tym wszystkim uporać ? Wracam codziennie sama ze szkoły, przeważnie jest ciemno . Przechodzę przez tą ulicę, dostaje delikatne dreszcze, wszystko wtedy nabiera sensu, całe życie przelatuje mi przed oczami, a jaa nagle spoglądam na chmury i się zaczynam uśmiechać . Coo too oznacza ? Boję się czegoś ? Chcę śmierci ? Czy taak po prostu dziękuje w jakś sposób, że żyje ? Kiedyś .. stojąc na przystanku z kimś i czekając na autobus .. wyszłam na ulicę . Samochody jeździły jak opentane, a ja jak nigdy nic powoli zmierzałam w stronę ulicy z adrenaliną, strachem i zachwytem . Ktoś wtedy krzyknął, że mam wrócić i w żartach dodał, że nie będzie mnie zbierał z ulicy . Posłuchałam . Wróciłam normalnie na chodnik, ale gdyby nie ten ktoś .. co by się stało ? Na pewno bym nie weszła na tą ulicę, nie odważyłabym się . Chciałam wtedy pokazać, że jestem odważna ? Sama nie wiem . Ale ostatnio gdy znów stałam z tym kimś na przystanku .. tym razem ten ktoś to zrobił . Powoli wyszedł na ulicę . Samochody przestały jeździć, choć jeden zmierzał w jego kierunku . Stał on na samym środku ulicy (ten ktoś) . Z łzami w oczach i ze strachem krzyknęłam, że ma wrócić, po czym zaczął się ze mnie śmiać, a ja byłam ciut od ulicy .. To był moment . Samochód był coraz bliżej, a ja mogłam się z tym kimś zamienić miejscami . Teraz bym tego nie zrobiła . Oczywiście żyje on .. normalnie po chwili wszedł na chodnik . Dlaczego mam takie momenty słabości ? Dlaczego są one aż takie ryzykowne ? Chcę jak najszybciej o tym zapomnieć .. nie przeżywać tego znowu .







300. i przerwa . 2012-01-17

300 notka i przerwa .
To moja ostatnia notka przed moją przerwą .
Napiszę dopiero na ferie, czyli w moim województwie
Okołoo 13 lutego .
Noo chyba, że od czasu do czasu
Podzielę się z Wami jakąś piosenką .








Życzę miłych dni, oraz ferii .
Do przeczytania :)
Pozdrawiam . Izkaa . 
serduszkoo - zakochanawariatka .


;(;(;( 2012-01-17






Przeczytaj too ! 2012-01-16

Siedze, słucham i myślę .
Nudzę się, ale i myśli dają mi jakoś wytrzymać .
Myśli o tym jaak too jest .
Jaką ja mam pewność, że jest wszystko okk .
Pewnie nikt mnie teraz nie zrozumie
I już nie czyta mojego blogaa ..
Zaczęłam być coraz nudniejsza,
Mam te swoje głupie humorki .
Jak ludzie ze mną wytrzymują ?
Sama nie wiem ..
Czy ja w ogóle coś wiem ?
Dobree pytanie .
Kiedyś ...
Jak too jeszcze ciągle miałam doła,
Każda piosenka jaką słuchałam dla mnie miała sens .
Teraz teeż taak jest,
Ale jak teraz posłucham se jakiejś piosenki
Np. Ariss - Miłość To Ściema
Too nie mogę jakoś ustawić se na opis,
Nawet kawałka takiej piosenki .
Np. ''Miłość to ściema, miłości nie ma ''
Wiem i taak, że te piosenki,
każda piosenka ma coś w sobie,
Że każda piosenka jest na inną 'okazję' .
Obecnie słucham (na zmiane):
Laska - Smutna Historia 
Jula - Błądze

Alee za kilka minut, godzin ..
Będę słuchać piosenek takie jak:
Tałi - Za Jeden Uśmiech
EastWest Rockers - Dotknąć Cię


16.01 <3 ; Konkursy 2012-01-16

Heej .
Dzisiaj było śmiesznie w szkolee . 
Aha i teraaz moim największym problemem jest tylko to, 
Że zapisałam się na konkurs .. z polaka .
Trzeba napisać, albo 3 wiersze, albo opowiadanie 
- Temat dowolny .
Czas mam do końca stycznia, a pomysłów brak .
Dałam pani do sprawdzenia moje 3 wiersze, 
Ale do każdego coś miała więc, 
Widać, że talentu do wierszy nie mam .
Pokazałam jej kawałek mojej książki ..
Tego too ja nie skomentuje .
Odpada na sam począteek, więc coo mam zrobić ?
A coo do tego już trzeciego konkursu z bioli .
Był 13 w piątek ;D
Nie wiem jaak mi poszedł, 
Ale dowiedziałam się na którym miejscu jestem z tego drugiego .
Too może całe 3 podsumuje :

Konkurs 1. 
Chybaa z 17 pkt. na 40 .
Kiepskoo .
Konkurs 2. Medycyna .
20 któreś miejsce na 1000
Konkurs 3. Olimpus
Jeszcze nie wiadomo .

Odchodząc od konkursów .
Dzisiejszy dzień ;D;D;D
16.01 MIESIĄC ! <3
KOCHAM CIĘ SKARBIEE ;*


Życzę wszystkim miłego dnia ^^


To co mnie wiąże z piosenkami . 2012-01-15

Piosenki .
Myslicie pewnie, że je kocham,
Boo ciągle jakieś tu podaje i w ogóle .
Mylicie się .
Lubię, noo uwielbiam piosenki
One najlepiej pokazuję co się czuję,
Jak jest na świecie .
Alee one i taak pozostaną zawsze na 2 miejscu .
1 miejsce oczywiście ludzie .
Noo, a teraz podam dwie piosenki, które
Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam :)

RH + - NADZIEJA








THE GITES - SPACER








Czy spełni się ? 2012-01-15



Czy spełni się to o czym śnimy ?
Czy spełni się to czego chcemy ?
Czy spełni się to czego nie możemy się doczekać ?
Czy spełni się to o czym możemy tylko pomyśleć ?
Czy spełni się to od czego zmieni się nasze życie ?


2012-01-15

Siemano oo .
Jaak tam u was zaczął się dzień ? 
U mnie jak można się domyśleć: od łez .
Teraz obecnie jem sniadanie i się uśmiecham
Wspominając te słodkie rozmowy ze Skarbem ;*
Ogólnie cały dzień będę spędzała w domu .
Jutroo szkoła i ... ;D
Hah . Noo NASZE świętoo <3
Będę, będę świętować ^^
Alee bez alkocholu !
Wczoraj troszkę piłam i too mi wystarczy .
Ogólnie dzisiejszy dzień zapowiada się jakooś inaczej ..
Czy cooś może się dzisiaj wydarzy ;> ?
Zobaczymy .
Alee jak narazie jestem szczęśliwa i taak powinno zostać .
Życzę wszystkim miłego i RADOSNEGO dnia :)
Paa .


Humorki 2012-01-14

Ah ! Tee moje głupie humorki ! ;D

Gorąco polecam:
http://onelastbreathe.wrzuta.pl/audio/0LNtxFutl4x/hoobastank-the_reason


Myśli, zastanowienia, pytania . 2012-01-14

Heej .
Coo taam u was ? U mnie jakooś . Dzień ogólnie jest taki jaki jest . Łzy mi dzisiaj poleciały z wielu powodów, śmiałam się, dużooo myślałam i jakooś tak wszystko się potoczyło, że mi teraz smutno . Dlaczego ostatnio dużo płacze ? Sama nie wiem .. Co do dzisiaj to mama dała supeer, mega smutny temat, który nawet po zakończeniu jego mnie ciągle w głowie dopadał . Łzy powoli leciały, a ja nie wiedziałam co powiedzieć . Druga sprawa .. oglądanie starych zdjęć - babcia z dziadkiem przed ślubem (buzi, buzi), moja mama mała (sweet), jak ja byłam małaa (OMG) - także się rozkleiłam . Do tego wszystkiego Tomeek (były) chciał się ze mną spotkać, nie zgodziłam się, nie poszłam . Potem przyjechali kolejni goście . Zaczęły się wspomnienia i gadanie o problemach . Ja tylko siedziałam w połowie zamyślona, byłam w innym świecie . Mama mi mówiła, że jak wysiadłam z autobusu to byłam uśmiechniętaa, a ja nawet na to uwagi nie zwracałam . Ciągle w myslach, marzeniach, wyobraźni .. w tym co się nigdy nie zdarzy, a może nie mam racji ? Teraz siedze sama w swoim pokoju pogrążowa w myślach, czy w ogóle moje życie, czy to o czym śnie kiedyś się spełni ? W drodze do babci jak już wysiadłyśmy z autobusu opowiedziałam mamie swój sen .. Reakcja: ''a buzi nie było? Jak to? Spotykasz się z chłopakiem i nie było buzi? No wiesz, co Iza!'' . Pomyślałam na początku, że żartuje, ale gdy wsłuchałam się w jej głos, ton zrozumiałam, że mówiła na serio . Myliłam się ? Nie wiem . Wszystko co się dzieje w ostatnich dniach jest dziwne . Momentami sama siebie nie poznaje . Co ze mną jest ? Nie wiem . Czy ktoś w ogóle zna odpowiedź na to moje pytanie ? Co się ze mną dzieje ? Piszcie !
Paa .


'' Bo ja ciągle kocham Ciebie ! '' 2012-01-14

Tylko wtedy dni są
NAJPIĘKNIEJSZE
,
Gdy mam przy sobie
CIEBIE ! <3 ;*




Verba - Zostań Blisko <3 2012-01-13

Verba - Zostań Blisko


''REF: Zostań blisko! Zostań blisko!

Bo ja ciągle kocham Ciebie!
Tylko z Tobą jestem w niebie.
Ja dla Ciebie zrobię wszystko!
Ale proszę zostań blisko!

Zostań blisko! Zostań blisko!
Zostań blisko! Zostań blisko!


1. Myślę o Tobie, w marzeniach spotykam Cię,
taka dziewczyna, za którą tęsknię dzień za dniem!

Każdego dnia, kiedy myślę o nas,
wiem, że mogę wszystkie trudności pokonać.
By być blisko, robić z Tobą wszystko,
unosić się i pomagać gdy jest ślisko
I nie ma miejsca na zagrania nieczyste,
numer jeden, to chyba oczywiste.
O Tobie marzę i śnie każdej nocy,
a gdy budzę się umieram z tęsknoty.


REF: Bo ja ciągle kocham Ciebie!
Tylko z Tobą jestem w niebie.
Ja dla Ciebie zrobię wszystko!
Ale proszę zostań blisko!

Zostań blisko! Zostań blisko!
Zostań blisko! Zostań blisko!


2. Wiem, że jesteś(wiem że jesteś!)
i tęsknisz tak jak ja.(tak samo jak ja!)
Takie uczucie,(uczucie)
zdarza się tylko raz.(Tylko raz!)

Bo kiedy mówisz kocham, wtedy kocham żyć,
przynosisz mi najsłodsze z możliwych dni.
Tylko my, długie spacery za rękę,
niezapomniane chwile, oby było takich więcej.
Jesteś, moje serce rozrywa pierś,
miłość, królowa życia, słodki sen,
Nigdy nie było tak,
by zawiodła nas.


REF: Bo ja ciągle kocham Ciebie!
Tylko z Tobą jestem niebie.
Ja dla Ciebie zrobię wszystko!
Ale proszę zostań blisko!

Bo ja ciągle kocham Ciebie!
Tylko z Tobą jestem niebie.
Ja dla Ciebie zrobię wszystko!
Ale proszę zostań blisko!

Zostań blisko! Zostań blisko!
Zostań blisko! Zostań blisko!
Zostań blisko! Zostań blisko!
Zostań blisko! Zostań blisko!''

http://pimpilka88.wrzuta.pl/audio/7jKN01Dl0wx/verba_-_zostan_blisko


Na poprawienie humoru 2012-01-13

KOCHAM CIĘ ! NIE ZOSTAWIĘ CIĘ NIGDY !






Nie powinnam tego czuć . 2012-01-13

Nie zapomnę . 2012-01-12


Teraz i te kilka godzin temu serce mi po prostu miękło . Pierwszy raz widziałam go jak płacze .., wyjawiał mi swoje tajemnice, mówił co go rani . Pierwszy raz powiedział mi, że żałuje tego co zrobił, że nie potrzebnie tak postąpił, że jestem dobrą osobą, że gdyby nie ja to by nie poznał swojej obecnej dziewczyny, że jestem osobą, której by nie chciał stracić . Tee słowa waliły w moje serce jak młotkiem . Potem i mi łzy poleciały, próbowałam je ukryć .. Aż zrobiło się romantycznie . Cały świat zaczął wirować wokół nas, wokół tej jednej chwili . Wszystko się między nami zmieniło .
Przytuliliśmy się, on płakał, zaraz potem jakoś zaczęliśmy żartować, śmiać się aż zaczął padać deszcz .. Zaczęliśmy temat o którym kiedyś rozmawialiśmy godzinami . Następnie poszłam usiąść na ławkę, on poszedł za mną . Usiadł po mojej lewej stronie i nadal rozmawialiśmy . Nagle się do mnie po prostu przysunął, a ja się odsunęłam . ''Dlaczego się odsuwasz ?'' spytał . Ale i taak nic nie odpowiedziałam tylko się uśmiechnęłam . Nadszedł moment gdy zrobiło się nam zimno . Poraz któryś powiedziałam, że chcę się przytulić .. Delikatne dreszcze mnie przeszły, patrzyłam na padający deszcz, aż nagle poczułam jego dłoń na moich plecach . Powoli się do mnie przysunął i objął . Siedzieliśmy przytuleni na ławce w zimny, deszczowy wieczór . On czuł się jakby zdradzal swoją dziewczynę, czuł się nie pewnie, a jaa ? Miałam wrażenie jakby właśnie w tamtej chwili moje życie sie zatrzymało, jakbym miała zaraz dostać opieprz za to co robie, bałam się . Z każdą chwilą gdy poruszył ręką przeszły mnie dreszcze, a i ten mój słynny uśmieszek się pojawił . Zaczęliśmy rozmawiać nadal na ten nasz słynny temt . Brzmi on: Całowanie . Chciał się ze mną pocałować, a i ja w połowie też chciałam . Nie doszło do tego . Niegdy nie zapomne tego co mi mówił, nigdy nie zapomne tego jego wyrazu twarzy . Miałam rację . Zanim się pożegnałam .., powiedziałam, że jak pojadę do domu, too wszystko wróci jak dawniej . Na przerwach znowu będzie tylko 'hej' jak będziemy się mijać na korytarzu, na gadu nie będzie tematów, znów po jakimś czasie coś się rozwali i stracimy kontakt . Nie myliłam się . Na gadu nie mamy tematów .., może co do przerw w szkole się myliłam ? Zobaczymy jutro . Ale jakbym miała ocenić całe te dwie i pój godziny spędzone z nim na przystanku .. Oceniłabym to jako najlepszy wieczór z nim spędzony . Pozdrawiam . Izkaa .

Taak było wczoraj . Coo do dzisiaj too nie myliłam się także do przerw . Noo może w połowie . Rozmawialiśmy, ale nie taak jak wczorajszego wieczoru . Było zupełnie wszystko inaczej . 


2012-01-12

Heej .
Dzień zajee .
Chyba tylko tyle można powiedzieć .
Nie będę piać coo się działo boo to tylko wszystko pogorszy .
No dobraa .
Dzień zaczął się taak se, dalej było zaje, a kończy się do dupy .
Jutrzejszy dzień zaczne się pewnie tak se, potem będzie dobrze,
Źle i na koniec supeer .
Jaak too ja zawsze mam pokręcona dni .
Dokłanie 45 minut temu powiedziałabym , ze dzień skonczy się supeer, 
Ale się myliłam .
Paa .


Historyjka ;( 2012-01-11

Jedno z wzruszających historyjeek :







'W skrócie':

''- Lubisz mnie ?
- Nie ...
- Myślisz, że jestem ładna ?
- Nie ...
- Jestem w Twoim sercu ?
- Nie ...
- Gdybym odeszła tęskniłbyś ?
- Nie ...


'Wybiegła zapłakana i wpadła pod ciężarówkę - zginęła na miejscu.
Jej pogrzeb':

- Na początek chciałbym Cię przeprosić Skarbie bo to wszystko moja wina ...
A teraz chciałbym Ci powiedzieć to czego nie zdąrzyłem powiedzieć podczas naszej ostatniej rozmowy ...

Nie lubię Cię tylko KOCHAM
Dla mnie nie jesteś ładna lecz PIĘKNA
Nie jesteś w moim sercu bo JESTEŚ MOIM SERCEM
Nie tęskniłbym za Tobą, ale UMARŁ bo nie można przecież żyć bez serca.



'Popełnił samobójstwo na cmentarzu.'

- Kochałem ją, była dla mnie najpiękniejsza, była całym moim sercem, a przecież nie można żyć bez serca.''


.. boo z Tobą zawsze jest najlepiej ;* 2012-01-11


Zmiana humoru 2012-01-11

Sorkaa . Pisząc poprzednią notkę miałam marny humor, zaraz po tym było mi smutno, a teraz jest lepiej . Widać, że rozmowy na gadu z fajnymi osobami + słuchanie fajnych piosenek = poprawienie humoru :) Na wszystko można znaleźć sposób . Model atomu zrobię z masy solnej, clauna już zaczynam kolorować, a te testy i kartkówki ? Będę zakówać przez noc i też będzie dobrze . Każdy problem można rozwiązać, każdą trudność można pokonać . Jak too zawsze każdy z nas ma chwile słabości .. ja mam je często, ale chwilę później coś/ktoś samym romawianiem o mało ciekawych rzeczach lub po prostu posłuchanie piosenek, które się nam podobają moją zdziałać dużoo . Jakby ktoś stracił wiarę, nadzieję to polecam tą piosenkę i radzę wsłuchać się w słowa:
Tałi - To Jeszcze Nie Koniec .


MASAKRA ! 2012-01-11

Heej . Coo taam u was ? U mnie po staremu .. Noo ciąglę tęsknie, myślę, śnie . Ogólnie w ogóle dzień taki se, nic się nie dzieje, jestem głoda, a muszę wytrzymać do obiadu, jutroo: kartkówka z fizyki, poprawa testu ze sztuki, pokolorowanie clauna na sztukę, pisanie testu z historii, zrobienie modelu atomu na chemie .. Po prostuu masakraa . Nie wiem jak mam się do tego wszystkiego zabrać . Tyle jeszcze pracy nigdy nie miałam . Doo tego te wieczorne wracanie do domu, ciemnoo . Niech ten koszmar się już skończy, albo niech mnie ktoś uratuje ! Gorzej być nie może, nie pozwolę na to ! Nie poddam się ! W piąteek konkurs z biologii . Nie wezmę w nim udziału ! Wycofam się .. przez cały miesiąc, lub więcej nie chodziłam na dodatkowe zajęcia z biologi, bo chodziłam na kółko teatralne z niemieckiegoo i nic zupełnie nie wiem z tej bioli . Ooo no i jeszcze do tego wszystkiego mieliśmy piłkę nożną na w-fie . Masakra . Całe nogi mnie bolą .. pierwszy raz stałam na bramce, bo mi się biegać nie chciało i taak obrywałam, że padam .. MASAKRA ! MASAKRA ! MASAKRA ! :/ Wiem, za dużo narzekam . E taam . Idę, Paa . 


Reksioo ! :) 2012-01-10

Dzisiaj strasznie dopadła mnie obsesja na punkcie mojej ulubionej bajki z dzieciństwa, mianowicie: Reksio. Jaak to wiadomo, bajka opowiada o różnych przygodach małego pieska wabiącego się Reksio. Piesek jest biały w jasno brązowe dwie łatki. Jako mała dziewczyna ta bajka przebijała u mnie wszystko .. do dzisiaj taak zostało. Wystaraczy tylko mnie zapytać, czy bym wolała obejżeć na przykład ''Zmierzch'' czy tego małego fajnego psiaka, który pozostanie w moim sercu na zawsze. Oczywiście Reksio jest moim ulubionym bohaterem bajek. Reksio, Reksio, Reksio. A oto mój ulubiony odcinek za czasów, gdy byłam mała, miłego oglądania :) : 






W podsumowaniu wczorajszego i dzisiejszego dnia . 2012-01-10

Siemkaa .

Wczoraj:
Powrót ze szkoły .. niespodzianka ;D 
- wiadomość na gadu .
A potem zepsuł mi się monitoor .
Nudy na maxaa .
Dzień ogólnie pół na pół - dobrze i źle .
Dzisiaj:
Powrót ze szkoły .. niepsodzianka ;D
- mam inny monitor . Stary, ale jest .
Pisanie na gaduu i tutaj .
Pisanie kolejnego rozdziału książki - dodam późnej .
Dzień ogólnie nie jest aż taki zły .
Jeszcze się nie skończył ..
Zobaczymy co jeszcze się wydarzy :)

Narkaa . serduszkoo - zakochanawariatka .


Magia głoosu .. 2012-01-08







Piosenka ..
Cooś w niej jest .
Ludzie, nie dosyć, że się dowiedziałam, że jestem mądra, 
Too do tegoo ta piosenka jest dla mnie magiczna . 
Tekst, melodia, całość .. Moja wyobraźnia .
Czuję się jak w raju, 
Jaak opętana jakąś nieznaną magią :)
Krótko mówiąc - kolejna piosenka o mnie .

Tekst po przetłumaczeniu :


1. ''Świat zdaje się nie być taki sam
Mimo iż wiem, że nic się nie zmieniło
To wszystko jest stanem mojego umysłu
Nie mogę zostawić tego wszystkiego
Muszę się podnieść, by być silniejszą

REF: Muszę spróbować się uwolnić
Od swych myśli
Wykorzystać ten czas, który mam
Nie mogę się pożegnać
Musi mi się to udać
Muszę walczyć, bo wiem, że
W końcu mi się to opłaci
A ból, który czuję stopniowo osłabnie
Wszystko będzie dobrze

2. Wiem, powinnam zdać sobie sprawę 
Czas jest cenny i wartościowy
Mimo tego, jak czuję się w środku,
Muszę mieć wiarę, iż wszystko będzie w porządku
Muszę się podnieść, by być silniejszą

REF: Muszę spróbować się uwolnić
Od swych myśli
Wykorzystać ten czas, który mam
Nie mogę się pożegnać
Musi mi się to udać
Muszę walczyć, bo wiem, że
W końcu mi się to opłaci
A ból, który czuję stopniowo osłabnie
Wszystko będzie dobrze

Muszę spróbować się uwolnić
Od swych myśli
Wykorzystać ten czas, który mam
Nie mogę się pożegnać
Musi mi się to udać
Muszę walczyć, bo wiem, że
W końcu mi się to opłaci
A ból, który czuję stopniowo osłabnie
Wszystko będzie dobrze

3. Och, ta noc trwa zbyt długo
Nie mam siły, by dalej trwać
Nigdy więcej bólu, odpływam
Przez mgłę widzę twarz anioła,
Który woła mnie po imieniu
Pamiętam, że jesteś powodem, dla którego muszę zostać

REF: Muszę spróbować się uwolnić
Od swych myśli
Wykorzystać ten czas, który mam
Nie mogę się pożegnać
Musi mi się to udać
Muszę walczyć, bo wiem, że
W końcu mi się to opłaci
A ból, który czuję stopniowo osłabnie
Wszystko będzie dobrze''


Piosenka o mnie 2012-01-08








Ludzie ! Taa piosenka too po prostu cała ja .
Too wszystko co było ..
Too wszystkoo coo przeżyłam ..
Chodzi mi bardziej o czasy z T.K.


'' Dzieci, klęczcie ze mną i módlcie się
Byłyście ślepe, ale zobaczycie
Musicie przerwać sieć kłamstw
I rozświetlić niebo ''

Jaak wszystko zaczęło się walić ..
Jaak zaczęłam być taka religijna .
Byłam ślepa - co w nim widziałam ?
Przerwałam sieć kłamstw ? Kłamał i kłamie nadal .
Nieboo .. wgapianie się w nie .

'' Wszystko się kończy

Wszystko będzie płomieniem w kradzieży marca
Przedłużenie miłości w skoku
Podnieś swoje oczy
Wszystko, co żyje, przechodzi
Wszystko, co się działo, powtórzy się ''

Skończyło się ufanie, gadanie .
Zaczęłam pisać tego blogaa i ciąle miałam doła .
Wszystko się powtórzyło .
Zaczęłam chodzić do tej samej szkoły co on ..
Zaczepiał mnie na przerwach i wgl .

Bożee ! Too aż taak wszystko się wiąże .
Może ktooś uznać, że mam coś z głową, 
Ale taa piosenka to moje życie .
Rook 2011 .. Wakacje .


Najczęstszy probleem .. 2012-01-08

Siemano, Siemano .
Niedawno się obudziłam i juuż ciocia przyjechała .
Supeer po prostuu .
Jaak zwykle ja w piżamie i muszę się szybko ubrać .

Oj Oj Oj ..
Ciuchy, ciuchy ! W coo się ubraać ?!
Hmm .. O juuż wiem !
Czarne rurki + Żółta bluzka + Czarny sweterek = ;D
A coo mi szkodzi . 
Troszkę mieszaninek +
eksperymentów nigdy nie zaszkodzi .
Noo too do dzieła ;D
Hah . Pierwszy raz nie musze się zastanawiać nad włosami :)

Ah ! Możee dzisiaj cooś
zaprojektujęę .. 
O noo właśnie ! Już dawno temu miałam zaprojektować dla Skarba koszulę ^^
Juuż mam pomysła  <lol>
A coo do mojego wyglądu (ciuchy) ; >

Czarne rurki mogą być ..
Taa żółta bluzka jest na naramkach, a na too
Taki jakby swetereek z DUŻYM dekoltem .

Szczerze mówiąc jaak spojrzałam w lustro to zaczęłam się śmiać,
Alee jak dodałam mój
łańcuszek to jest okk :)
Noo too
życzę wszystkim udanego dnia,
A tym coo mają problemy z tym, że nie wiedzą w coo się ubraać, 
Too do mnie ! ;D
Noo ja niby się znam .. ^^

Narkaaaa ;*


Taak too mija bez Ciebie czas . 2012-01-07

Jaak długoo mam jeszcze czekać ? Wróć juuż do mnie ! Tęsknie i tęsknie i myślę i myślę .. I kocham coraz bardziej <3 Teraz właśnie jaak czytałam tee nasze stare rozmowy. Ah ! Wszystko wróciło. Czułam się jakbym na nowo z Tobą pisała. Łzy kręciły się w moich oczach, a uśmiech z twarzy nie schodził. Byłoo, jest i będzie ciagle pięknie. Z Tobą mogę iść wszędzie, za Tobą pójdę na konieć świata, ale wróć ! Cały, zdrowy, szczęśliwy i kochaj mnie zawsze. Hah. Po tej pierwszej części Titanica się wszystko zmieniło <3 Taak bardzo Cię kocham. Noo i już sama nie wiem co napisać. Kolejny dzień bez Ciebie mija .. Tęsknotaa wali pięściami w sercu, to mnie boli .., ale nie zapłaczę, obiecałam Ci, nie będę płakać. Przepraszam. Kolejny raz złamałam tą obietnicę .. Płakałam. I wczoraj i dzisiaj ..., ale już więcej nie będę, postaram się. Eh, eh, eh .. Już trzy tygodnie. Szybko to minęło. Nie myślałam, że z ukochaną osobą czaas aż taak będzie szybko mijał. Widać, że nigdy taak naprawdę nie kochałam. Dobra nie będę zanudzać. Trzymajcie się wszyscy. Dobranooc ;*


Nie ma Cię .. 2012-01-06

'' Nie ma Cię gdy moje życie spada w dół i,
  Nie ma Cię gdy wszystko łamie się na pół i,
  Nie ma Cię i nie wiem już gdzie jesteś, ale dobrze, że
  Nie wiesz co u mnie, bo pękłoby Ci serce.
  Nie ma Cię gdy moje życie spada w dół i,
  Nie ma Cię gdy wszystko łamie się na pół,
  Ale Kocham Cię ! Kocham ! Wciąż Cię Kocham Kurwa
  I nie znam już innych słów, to jest zbyt trudne .''

--------------------------------------------------------------------

 (Pezet - Spadam)



275 . 2012-01-06

Heej .
Dzisiejszy dzień zapowiada się taak średnio. Obudziłam się o 12:00 i godzinę słuchałam muzyki na słuchawkach w łóżku. Potem wstałam poszłam na śniadanie ... Nie wiem dlaczego, ale nie jest nudno. Jakooś tak inaczej. Ja jestem uśmiechnięta, zadowolona, nie ma smutku. Może too przez fryzurę, ale coo ? Jakooś nie ubolewam nad tym, że nie mam z kim gadać na gadu, tęsknie za Nim, ale nie aż taak żeby ryczeć. Cooś się ze mną dzieje ! Wydaje mi się, że ten rok będzie udany, że będzie zajee. Skąd too wnioskuje ? Z tąd, że: Sylwester z tymi naj, uwolnienie się z zagrożeń, z niektórych przedmiotów szkolnych, fryzura, kremy co dostałam na Święta (fajne), zaraz jeszcze ferie - czas wolny, czy ja przesadzam ? Widać, że wszystko się układa: 2009 rok - Ja; 2010 rok - Oliwia; 2011 rok - Bambera; 2012 rok - Ja. Ciągle z Oliwią miałyśmy taak, że jeden rok był jej, następny mój i taak na zmiane, a chodzi tuu o sprawy miłości i wgl, czy rook jest dla nas udany. Mój zaczyna się dobrze, a jej nie. Od czegoo to zależy ? Od tegoo jak dorastamy ? Nie wieem.  A teraaz zmiana tematuu. Piosenka: Lifehouse - Storm. Kojarzy mi się ona z ostatnim przytuleniem z ukochaną osobąą .. Nie wiem dlaczego, więc nie pytajcie. A wam jak się ona kojarzy ? Z czym ? Czekaam na odpowiedzi w komentarzach. 
Pozdrawiaam . Izkaa .


Nowaa fryzurka :) 2012-01-05

Ah ! Dzisiaj byłam u fryzjera .
Pocieniowanie włosów ..
Boskoo ! ;D
(fota na photobloguu)
Czuję się świetnie .
Wgl too dzisiaj poprawiłam chemie .
Już zagrożenia nie mam <lol>
A taak too dzień był jakoś na luzie,
Trochę nerwów było oczywiście, 
Ale wszystko dobrze się kończy .
A noo właśnie !
Ludziskaa w poniedziałeek,
A taak dokłanie 16 stycznia
Imprezka ^^
oczywiście na gaduu, boo jak inaczej,
Alee jeszcze się zobaczy jaak too się wszystko się potoczy .
Jaak na razie jest dobrze ..
Noo supeer nie powiem .

Arcioo masz ładnąą siostrzyczkęę :)


Bloog 'serduszkoo' . 2012-01-04

Notka do:
'helmuciq', 'eunika1987', 'algida1214', 'marko007', 'mrauuu', 'marcin2188' !!!

Ten bloog był noo fajny,
Jaak to dużo osób komentowało :)
Teraz jestem ja .
Zakochanawariatka, ale i 'serduszkoo' .
Bloog 'serduszkoo' to ja .
Zmieniona nazwaa .., ale wszystko po staremu .
Więc chciałam poinformować tee osoby coo czytały tego bloga,
Żee teraz jest on pod inną nazwą .
Czytaać . Komentowaać .


Izabela . 2012-01-04

Nie masz pomysłu jaak zdrobnić imię Izabela ?
Otoo maleńska podpowiedź :




Ktoo jak na mnie mówi:

Bella - Kilka osób
Izunia - Ja, tata
Izulka - Mama
Iza - Większość osób
Izka - Przyjaciele, Ci z podwórka ;D
Izabela - Pani od sztuki
Izolda - Koleżanka z klasy
Koteek - Timeek ;*
Wariatka - Ja 

Taak jakbym chciała:

Bella, Izunia, Izka, Izuś, Izabela, Wariatka, Myszka, Mała, Koteek - tylko ta jedna osoba .
Chybaa too wszystkoo .. :)


Chwila . 2012-01-04

''Żyj, ciesz się, kto wie .. Może jutro nie nadejdzie.''
Żyj każdą chwilą jakby była Twoją ostatnią.
W jednej chwili całe życie może Ci się zmienić.
Każda chwila z Tobą daje mi szczęście, a także nadzieje.


270 . 2012-01-03

Witam .
Hah . noo będę próbowac się rozpisywać .
Zobaczymy jaak mi wgl to wyjdzie .., 
A jaak na począteek to piszemy taak:
Bez skrótów, too podstawa ;D
Haha . Noo too więc .
Doszłam do takiego wniosku czytając bloog maniszcz .
Ponieważ jaa piszę mało i może to każdego nudzi ?
Możee powinnam pisać właśnie więcej, by zaciekawić ?
A nie tylkoo jak jestem wstawiona .
Pomyślałam jeszcze by pisać jednym ciągiem,
A nie taak ciągle od nowej linijki .
Coo Wy na too ;> ?
Jaak na latoo :) ?
Noo czytać Ludziska !
Komentowaać !
Masakrycznie się nudzę i nie mam z kim pisać .
Wcięłoo Was ludzie z gaduu .
Fakt, że jest 23:19, a jutro szkoła (na 7:45)
Noo, ale coo z tegoo ?
Dobra może przesadzam, ale i taak mam bezsenność
I dół dobijaa ..
Oglądałam dzisiaj Niekrytego Krytyka (znowu)
I to dwa razy . 
Humoor mi się wtedy poprawił .. na chwilkę,
Alee too i taak nie to samo czego mi brakuje .
Widać, że i taak się nie rozpisałam,
A mówię o rzeczach co mają dla mnie znaczenie .
13 stycznia - konkurs z biologii, lektura ''Dziady'' cz. II
I nie wiem coo jeszczee ..
16 stycznia - ;D;D;D 
Potem wystawienie ocen, ferie ..
Eh .., ale chociaż piąteek wolny ! =)
Dobraa lecee już luluu ..
Dobranooooc ;*
(I taak nie zasnę ;pp)


Moda . 2012-01-03

Znów obsesja na punkcie mody ?
Projektuje ciuchy i wszyscy chwalą :)
A teraaz dodam kilka fajnych kreacji co znalazłam w necie:




















Szook pewnie z tą suknią, nie ?
A właśnie, że onaa mi się w kit podobaa
I zawsze mam problem by wybrać najlepszą,
Boo jest mega ładnych .


Niekryty Krytyk 2012-01-02

KOCHAAM TOO ! :







Najlepszy jegoo filmik .. Hah . Noo inne też dobree ;D
Tylko mi tu nie dawać w komentach, co najlepsze,
Typu np. ''NALEŚNIKI ?!'' ; ''Cukier, kawa, cukier, kawa [...]''
Eh noo dziewczyny ! Cichoo tam jest ^^


Artuur i piosenka ;* 2012-01-02

Ah ! Cudnaa piosenka ;D
Dziekuję Arturkuu ;*
Jesteś jedyną osobą, która dzisiaj ze mną piszee 
I w dodatkuu taa pioseneczka :)
Czuję się teraz zajebiście ..
Tee pogaduchy z Tobą ^^
Fajnie mi się z Tobąą piszę Arcioo .
;*;*;* ;D;D;D 


PS . buziaki będę dawać komu chce ;pp


266 . 2012-01-02

TERAZ JA MAM TE JEBANE HUMORKI ! :/


Taak minął dzień . 2012-01-02

Siema Ludziska ;D
Dzisiaj było zajeee .

Dom:
- Przygotowanie do szkoły .
Autobuus:
- Coo by tu mówić, dojechałam na czas .
Informatyka:
- Test .
- Czas wolny .
- Nudy .
Fizyka:
- Lubięę !
W-F:
- Hahaha .
- Ćwiczonkaa .
- Kac powraca ?
Niemiecki:
- Śpię .
Polski:
- Kochaam !
- Przegadanie z panią całej głupiej przerwy i kawałka matmy .
Matematyka:
- Spóźnienie (po co się śpieszyć na matme)
- Pisanie liścików .
- Słuchanie muzy .
WDŻ:
- temat ''Pierwsza Miłość'' . Warto było iść .
- Dużoo do myślenia .
Autobus:
 - Rozmowaa z Marcinem .
Dom:
- Odłożenie plecaka .
Autobus:
- Dojechanie do Crossa .
W Crossie:
- Spotkanie z Gośką .
Autobus:
- Śmiesznie z Gosią .
Powrót do domu:
- Deszcz .
- Spacer .
- Cała mokra .
Dom:
- Jedzenie obiadu (17:50)
- Pisanie notki .

Cały dzień ^^
Najlepszy SPACEER <3



rozdział: ''Namiętność'' 2012-01-01

Dzień po sylwestrze. Wracali z randki, która odbyła się w małej knajpce. Szczęśliwi za rękę szli ulicą. Był wieczór, ciemno. Flirotwali ze sobą. Oboje śmiali się przez całą drogę. On odprowadził ją do domu. Stali w drzwiach.
- Wejdziesz? - spytała, po czym nie usłyszała odpowiedzi, co oznaczało tak.
- Rozbierz się - rzekła. On spojrzał na nią prowokującym wzrokiem. Ona ściagając kurtkę spojrzała też na niego.
- To znaczy ... - przerwała.
- A możee ... - zaczął. Wszystko potoczyło się inaczej niż miało. Jej ciałem targała namiętność, ten pocałunek podziałał na nią jak narkotyk. Chciała więcej. Spojrzeli sobie w oczy i rozszarpał jej za dużą koszulę. Jej oczy płonęły z pożądania, a on patrzył na to z uwielbieniem i żarem. Ich ciała się połączyły w miłosnym uścisku uczuć. Zaczęła dyszeć z podniecenia, po chwili wyrywała się mu i wysapała:
- Kocham Cię ! Jesteś jedyny, który rozpalił we mnie ten ogień ...
- Ten ogień ... niech nasza miłość zostanie przypieczętowana ! - dodał po czym zrobiło się goręcej. Oboje chcieli tego coraz bardziej, aż w końcu przestali.
- Maleńka - szepnął i porwał ich szał namiętności.
- Maleńka .. Kocham Cię jak nikogo. - i zasnęli w swoich objęciach.


''Powiedz, powiedz czemu. Świat Twój milczy cały blady od wzruszeń ?'' 2012-01-01

Haha !
Wczorajsza konferencyja impreza ;D
Już pod koniec nie widziałam coo piszą .
A potem dojść do łóżka nie mogłam, 
Ale jakoś doszłam ^^
Spałam jak zabitaa
Takie noce powinny być codziennie 
I beez szkoły oczywiście :)
Tylkoo Szampan, Ja, Artur, Marzena, Gaduu 
I do szczęścia nic więcej nie potrzeba .
Czy aż tak dużo wymagam ;> ?
Hah . A teraz zmiana tematu .
Nie będę pisać o tym, że Wariatka jest Napalona,
Ale napiszę o sprawie, która mnie męczy ..
Mianowicie too, że jestem bardzo wymagająca, 
Trudno ze mną wytrzymać i wgl ..
Więc taak . Proszę wszystkich - co czytają
By mi napisali  jaka jestem .
A teraz idę się troszkę Zabawić ;D
(Jutro z kacem do szkoły ? Masakra)


Mam kaca ?! 2012-01-01

Oh .. wczoraj mi wszystko wirowałoo .
Głowa mi teraz pęka .
Mam ochotę znowu na szampana
I goo dostanę ;D
Nie mam coo robić ..
Lepiej po prostu nie będę pisać na gadu,
Nie będę tu pisać,
Tylko będę siedzieć sobie .
...
Czuję się jakbyś mnie kurcze zostawił samą, 
Jakbym Ciebie nic nie obchodziła,
Jakbym cierpiała i miała tym szamapnem ten ból .. ranę zagoić .


Notka Wstawionej Wariatki . 2012-01-01

Piszę by oznajmić, że to jedyny sylwester, w którym nie zachwycam się taak Nowym Rokiem. Teraz zacznie się najgorsze co może być. Nowy Rok oczywiście ;D Eh i znowu szkoła :/ Aż do znudzenia. Ah ! Z każdym dniem coraz starsza .. Jak too powiedziała Bella w ''Zmierzchu''. A jaa powiem taak. A jebie na too ;D Mam too gdzieś, czy jest dobrze, czy źle. Trzeba zawsze się cieszyć tym co się ma ! (Chyba szampan zaczyna działać). Wolę teraz myśleć o teraźniejszości, a nie ciągle wracać do tego co byłoo. Było minęło ! Koniec. Już tego nie cofnę. Noo dobra. Coo ja miałam napisać ? Aaa już wiem. Kurcze. Za bardzo zmieniam ciągle temat ;pp Dobraa może już przestane pisać .. Albo i nie ;D Zła jestem. To znaczy .. byłam, ale mi chyba mijaa, albo minęło. Hah. Artuur, Marzena ! Dziękuję za poprawienie humoruu, bo na nikogo innego nie mogę liczyć, jaak widać ;> Nowa fota na photobloga dodana ! Lukać i komentować ^^. Jaa wszystko zniosę. Już taka jestem. Ah ! A dzisiaj to ja Kocham Szampana <3 Mój najlepszy przyjaciel, który ode mnie nie ucieknie, ale niestety tylko dzisiaj :( Jutro mi go już nie dadzą. Jakooś przeżyje. Do tego czasu zawsze wytrzymywałam bez Niego, a teraz mam się poddać ? To znaczy chodzi mi o Szampana .., a przez chwilę pomyślałam o moim Skarbie. A noo jestem już wstawiona noo i nie wiem co piszę :) Aha i mam pytanko. Czy to jest aż takie wzruszające ?:

Wiem, to dziwnie będzie brzmiało, ale podjęcie decyzji, czy mam z nim być było bardzo trudne. Bałam się. Nadal się boję. Ale wiesz .. trzeba żyć dalej. Jestem z nim krótko, ale kocham go cholernie. Chociaż szczerze mówiąc czasami mam wątpliwości, ale się nie poddaje. Większość ludzi, znajomych mówią mi, że to miłość, a jaką mam pewność? Nie mam i nie będę miała. Ale wiem jednoo, że go nie zostawię. 

Jaa sama nie wiem. Dla mnie to normalne. Eh .. A coo tam u Was ? Jak ten 'najebany' sylwester ? Jak u mnie to już wiecie. No dobra idę stąd bo was zanudzę i w ogóle to już jest 1:00. Dziwny dzień dzisiaj był muszę przyznać. Tyle się działo pod koniec. Trzymajcie się gorąco ;* Hah. Ja bym wolała trochę się ogarnąć, to znaczy ochłonąć, noo za gorąco mi ! ;D Jest Ryzyko, Jest Zabawa ^^ Paa.


e-blogi.pl
  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]